Eestist Hispaania esiliigasse? Miks mitte!
Jalgpalliklubid üritavad alati püsida kaasas viimaste trendide ja suundadega, et olla populaarsed ja jõuda nii paljude fännideni kui võimalik - see on koht, kus töötab kõige paremini sotsiaalmeedia. Mõned klubid ei kasuta seda aga ainult fännide, vaid ka uute mängijate skautimiseks.
Tehnoloogia ja tulevikulahenduste esiletõus jalgpallis on olnud jõuline ning tundub, et oleme kogu ala revolutsioonile lähedal - FC Midtjylland näiteks juba võitis Taani meistrivõistlused puhtalt nende statistilise analüüsi ja lähenemise abil. Suur osa Euroopa tippklubidest kasutab juba kõikvõimalikke sotsiaalmeediaplatvorme, suurimad isegi näiteks Snapchatti.
Üheks digitaalse jalgpallirevolutsiooni pioneeriks on hispaanlaste UD Almeria, kellel on sellealane kogemus olemas nii La Ligast kui Segunda Divisionist. Almeria kasutab uute mängijate hankimiseks jalgpallisotsiaalvõrgustikku Fieldoo, kellega koostöös alustati projektiga "The Fieldoo Challenge", millega otsitakse klubisse uusi mängijaid.
Fieldoo on jalgpallivõrgustik, kus mängijad, vahendajad (agendid), skaudid ja isegi klubid saavad üksteisega kokku. Mitme tuhande rahvusvahelise ülemineku ning lepingusõlmimise eest "vastutav" Fieldoo viib oma võrgustiku otse Euroopa profiklubideni, kes loodavad oma meeskonda mõne Fieldoo kasutajaga täiendada.
Almeria projekt ei ole sealjuures esimene omataoline - Fieldoo on juba koostööd teinud Josep Minguellaga, agendiga, kes märkas esimesena Lionel Messi talenti. Kaks projekti võitjad teenisid endale Hispaanias professionaalsed lepingud - Denis Kramar siirdus Getafesse, Jordi Pascual liitus aga Hispaania esiliigatiimi Gironaga.
Tundub, et see on huvitav võimalus mängijatele üle kogu maailma Fieldoos oma profiil luua ning projektiga liituda. See on tasuta ning võib lauale tuua lepingu Hispaania klubiga!