Juhend
Võistkonna valimine
Võistkonna suurus
Mängus osalemiseks vali üleminekute lehelt 15 mängijat:
- 2 väravavahti
- 5 kaitsjat
- 5 poolkaitsjat
- 3 ründajat
Eelarve
Mängu alustades saab mängijaid osta 100 punkti eest.
Piirangud
Igast Premium liiga klubist saab valida maksimaalselt 2 mängijat. Erandiks on üks klubi, millest saab valida maksimaalselt 3 mängijat.
Kui sinu võistkonda satub üleminekute tõttu mitmest klubist 3 mängijat, siis reeglite rikkumise põhjustanud mängija saab 0 punkti nende mängunädalate eest, mil ta koosseisu kuulub.
Kui sinu võistkonda satub üleminekute tõttu ühest klubist rohkem kui 3 mängijat ja teistest klubidest maksimaalselt 2 mängijat, siis reeglite rikkumise põhjustanud mängija saab 0 punkti nende mängunädalate eest, mil ta koosseisu kuulub.
Koosseisu haldamine
Põhikoosseisu valimine
Iga mängunädala tähtajaks tuleb 15 mängijast valida 11, kes moodustavad sinu võistkonna põhikoosseisu.
Punkte saab iga põhikoosseisu mängija eest vastavalt sellele, kuidas nad Premium liiga kohtumistes esinesid. Kui mõni põhikoosseisu mängija mängus ei osalenud, siis võidakse teostada automaatseid vahetusi vastavalt sinu poolt määratud vahetuste järjekorrale.
Sinu võistkond võib mängida järgmistes formatsioonides:
- 5-3-2
- 5-4-1
- 4-5-1
- 4-4-2
- 4-3-3
- 3-5-2
- 3-4-3
- 5-2-3
Kapteni ja varukapteni valimine
Põhikoosseisust võib määrata ühe mängija kapteniks ja ühe varukapteniks. Kapteni teenitud punktid korrutatakse kahega.
Kui sinu kapten mängunädalal ei mängi, siis saab topeltpunktid varukapten.
Kui sinu kapten ega varukapten ei mängi, siis ei saa keegi topeltpunkte.
Varumängijate järjestamine automaatseteks vahetusteks
Automaatsed vahetused toimuvad juhul, kui mõni põhikoosseisu määratud mängija tegelikult Premium liigas väljakule ei pääse.
Automaatsed vahetused toimuvad seatud prioriteetsuse järjekorras järgnevalt:
- Kui põhikoosseisu väravavaht mängunädalal ei mängi, siis vahetatakse ta varuväravavahi vastu, kui varuväravavaht mängunädalal mängis.
- Kui põhikoosseisu väljakumängija mängunädalal ei mängi, siis vahetatakse ta kõrgeima prioriteediga vahetusmängija vastu, kes mängunädalal mängis ning kelle mängutulek ei riku formatsioonide piiranguid.
Üleminekud
Mängijaid on võimalik osta ja müüa kuni mängunädala tähtajani. Kuni sinu esimese mängunädala tähtajani ei ole üleminekute arv piiratud.
Pärast sinu esimese mängunädala tähtaega võid sa teha ühe tasuta ülemineku igal mängunädalal. Iga järgneva ülemineku korral lahutatakse üldtabelis 4 punkti sinu koosseisu poolt teenitud punktidest .
Kui sa ei kasuta oma tasuta üleminekut, siis järgneval mängunädalal saad teha 2 tasuta üleminekut. Kunagi ei saa teha rohkem kui 2 tasuta üleminekut.
NB! Premium liiga mängude ärajäämise tõttu saab kuni neljanda mängunädala alguseni teha piiramatult tasuta üleminekuid.
Mängijate hinnad
Mängijate hinnad võivad hooaja kestel muutuda sõltuvalt mängijate esitusest. Iganädalaselt tõuseb 10 enim ostetud mängija hind 0,1 väärtuspunkti võrra. 10 enim müüdud mängija hind langeb vastavalt 0,1 väärtuspunkti võrra.
Mängija müügihind võib erineda ostuhinnast. Kui müügihind on suurem ostuhinnast, siis rakendatakse teenitavale kasumile müügilõivu, mis on 50%. Näiteks kui mängija maksis ostes 6 punkti ja müües on tema väärtus 8 punkti, siis teenid müügi eest mängijalt 7 punkti.
Žetoonid
Žetoonid annavad lisavõimaluse punktide teenimiseks ja mängijate vahetamiseks. Ühel mängunädalal saab korraga mängida ainult ühte žetooni.
Varumängijate punktid ehk Bench Boost
Seda žetooni on võimalik mängida ühel mängunädalal hooaja jooksul. Mängunädala lõpus saab mängus osaleja punkte ka nende mängijate eest, kes olid varumeeste pingil. Žetooni kasutamiseks tuleb koosseis salvestada. Žetooni kasutamisest on enne mängunädala tähtaega võimalik loobuda.
Tasuta üleminekud ehk Wildcard
Seda žetooni on võimalik mängida ühel korral hooaja esimeses pooles kuni 1. augustini ja teisel korral hooaja teises pooles alates 2. augustist. Alates žetooni mängimise hetkest on mängus osalejal võimalik kuni mängunädala tähtajani teha piiramatult tasuta üleminekuid. Žetooni kasutamisest ei ole võimalik pärast aktiveerimist loobuda.
Kapteni punktid 3x ehk Triple Captain
Seda žetooni on võimalik mängida ühel mängunädalal hooaja jooksul. Mängunädala lõpus saab mängus osaleja kapteni eest 3-kordse punktisumma tavalise 2-kordse asemel. Žetooni kasutamiseks tuleb koosseis salvestada. Žetooni kasutamisest on enne mängunädala tähtaega võimalik loobuda.
Tähtajad
Kõik muudatused võistkonnas peavad olema tehtud enne mängunädala tähtaega. Tähtajad on hooaja alguse seisuga ja võivad hooaja jooksul muutuda, kuid need on alati 1,5 tundi enne mängunädala esimese kohtumise algust.
NB! 1. - 3. mängunädala tulemusi ei arvestata üldedetabeli koostamisel.
Punktiarvestus
Mängijatele antakse punkte vastavalt nende esitusele Premium liigas.
Liigad
Sõbraliigad
Sõbraliigad võimaldavad võistelda oma sõprade vastu. Selleks tuleb luua liiga ja saata salasõna (liitumiskood) sõpradele. Sõbraliiga looja on ühtlasi liiga haldur, kes saab vajadusel sõpru liigast eemaldada, muuta salasõna ning määrata punktiarvestuse alguse mängunädalat.
Avalikud liigad
Kui sõbraliigade edetabelid on nähtavad ainult neile, kes on sõbraliigaga liitunud, siis avalikud liigad on nähtavad kõigile. Avalikud liigad on:
- Üldjärjestus - peetakse edetabelit kõikide kasutajate kohta üle kõigi mängunädalate
- Mängunädal - peetakse edetabelit kõikide kasutajate kohta antud mängunädalal
- Fännide liigad - peetakse arvestust vastava Premium liiga võistkonna enda lemmikuks märkinud kasutajate kohta üle kõigi mängunädalate
- Premium liiga mängijate ja töötajate liigad - peetakse arvestust vastava Premium liiga klubi kaupa, aga ka üldiselt kõikide mängijate ja treenerite kohta
Piirangud mängus osalemisele
- Mängus tohib osaleda ainult ühe kasutajakontoga.
- Mängus tohivad osaleda ka Premium liiga klubide töötajad ning mängijad, kuid nad peavad registreerimisel Premium liigas osalemise deklareerima.
Küsimuste või probleemide korral saab abi Soccerneti foorumist või saates e-kirja fantasy [ät] soccernet.ee. Soccernet.ee-l on õigus igal ajal reeglites ja juhendis muudatusi teha.