Kalju sai uue särgisponsori (11)
Nõmme Kalju ja lähinädalatel Eestis tegevust alustav spordiennustusportaal ning internetikasiino Optibet sõlmisid pikaajalise koostöölepingu, mis toob ennustusettevõtte logo Kalju särkidele kolmeks aastaks.
Vähemalt järgmised kolm aastat kaunistab Optibeti logo kõikide Nõmme Kalju noorte, mees- ja naiskondade särkide rinnaesist. Allkirjastatud koostööleping on sõlmitud kuni 2016. aasta lõpuni ning lepingu väärtuseks on kokku 360 000 eurot.
Optibet Estonia OÜ juhatuse liikme Madis Herküli sõnul on allkirjastatud lepingu näol tegemist Optibeti jaoks kahtlemata ühe olulisima koostööprojektiga lähiaastate perspektiivis. "Juba päris esimeste kohtumiste kestel möödunud aasta sügisel tekkis meil väga kiiresti Nõmme Kalju FC-ga mõlemapoolne arusaam, et see koostöö, mis tänasega on allkirjad saanud, on koht, kus üks pluss üks võrdub vähemalt kolmega. Aga võimalik, et rohkemaga," lisas Herkül sponsorlepingu märkimisväärset rahalist mahtu kommenteerides.
Lepinguga on väga rahul ka Kalju president Kuno Tehva. "Sõlmitud leping on kahtlemata tunnustus Kalju järjepidevusele ja tehtud tööle. Meil on hea meel, et üha rohkem ja rohkem Eesti ettevõtteid on asunud sporti toetama ning osa sellest toetusest on jõudmas ka jalgpalli. Usume, et Optibeti abiga suudame teha veel ühe tõsise sammu edasi nii sportlikus kui turunduslikus plaanis."
"Kuigi Optibeti toetuse teravik on suunatud Nõmme Kalju esindusmeeskonnale, aitab see kaasa ka meie noorte arengule. Eeskujud spordis on alati laste jaoks väga tähtsal kohal ning tuleviku perspektiivis saavad Kalju oma kasvandikud teha ajalugu just meie esindusmeeskonnas."
Optibet kuulub 2002. aastal asutatud ja Nasdaq/OMX First North börsinimekirjas noteeritud Rootsi ettevõttele Nordic Leisure AB. Lisaks Eesti turule sisenemisele kuuluvad juba varasemast ajast Nordic Leisure AB-le maailma üks vanimaid internetikasiinosid GoldClubCasino.com ning Läti turul tegutsev spordiennustusportaal ja internetikasiino Optibet.lv.
Nordic Leisure AB suurim aktsionär on Niklas Braathen, kes on ka varasemalt olnud lähedalt seotud hasartmängude korraldamisega Balti riikides, 2005. aastal müüs ta Olympic Entertainment Group´ile Läti toona suuruselt teise kasiinooperaatori Baltic Gaming SIA 13,5 miljoni euro eest.
öeldakse et raha maksab, parem siis juba abromovits, kui selline raha
Lisaks raha läheb ju esindusele, mitte noortele, seega noortele ei suruta midagi peale.
Kahju, kui kõikidele pooltele überheas diilis kohe esimene vend mingit sitta hakkab loopima.
Teisalt on igal pool Euroopas selline tendents suurenemas. Andke andeks, aga vaadake eestlaste poolt nii palavalt armastatud Inglise liiga ametlikku nime. Ja suitsufirmade lobi on ikka tunduvalt hullem kui hasartmängudel.
Mis konkreetset uudist puudutab, siis Kalju pärast on hea meel. Viimane aasta või paar neil reaalselt suursponsor puudus ja kindlasti on käesolev rahasüst meeskonna edasisele arengule väga kasulik. Jõudu/jaksu igal juhul!
lugemiseks: http://en.wikipedia.org/wiki/Barclays
www.kaljufc.ee saab olema meie põhiaadress internetis ja www.kaljufc.com ning www.jkkalju.ee suunduvad edaspidi samale aadressile.