Kalju ja Äripäev jätkavad koostööd (0)
Nõmme Kalju ja AS Äripäev otsustasid pikendada omavahelist lepingut, mille raames kajastatakse ning reklaamitakse jalgpalliklubi tegemisi veel kolme aasta võrra.
Äripäev on olnud Nõmme Kalju meediapartner alates 2014. aastast. Äripäeva meeskonnas pingutab rohkem kui 200 töötajat alates tippajakirjanikest kuni erinevate valdkondade parimate asjatundjateni, teatas Kalju oma kodulehel. Äripäeva omanik on Põhjamaade suurim meediakontsern Bonnier.
"Nõmme Kalju on läbi aastate olnud innovaatilise lähenemisega jalgpallile ja edumeelselt juhitud, see sobib Äripäeva mõtlemisega hästi kokku ning võimalusel aitame ikka kaasa," kommenteeris lepingupikendust Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido.
Kalju president Kuno Tehva lisas omaltpoolt: "Oleme aastaid pingutanud selle nimel, et viia edasi Eesti jalgpallielu, propageerida noorte seas sporti ja tervislike eluviise ning olla ajaloolise Eesti klubina nähtav Euroopas. Meil on suur au, et Äripäev on otsustanud jagada koos meiega kogukonna keskset sotsiaalset vastutust, vahendades Kalju tegemisi Eesti ettevõtlikule inimesele."